Helgen

Den här helgen har gått i flitens tecken. Lördag-söndag sov Sebbe över hos sin farmor. Jag och Niklas nyttjade tiden till att STORSTÄDA hemmet. Så härligt och fräscht det känns efteråt =).

Lördagskvällen fortsatte med melodifestival och thai-mat. Vad säger man om festivalen?? Saade är ju söt som ett glas saft men så värst innovativt bidrag vet jag inte om jag tycker att det är men svenska folket har talat och vem är jag att vända mig mot massorna. Saade får gärna representera Sverige, det kan jag leva med utan att skämmas =). Mina favoriter var The Moniker, Swingfly och Nicke Borg. Sämst i kanske hela världshistorien var Linda Bengtzing. Nog om det.

Idag har vi varit Emanuell och Verånika. Det var skoj som vanligt och flickorna (tvillingarna) blir bara större och större. Vi gick ut en sväng och tittade på höns och lekte på lekplatsen. Sebbe försökte vid ett tiilfälle fly över åkern. Vi stod och tittade på honom och kallade men inte skulle han åt vårt håll. Där var helt öppet och inga faror i närheten så vi tänkte att vi skulle se hur långt han kilade på egen hand. Efter att ha gått tillräkligt långt ställde han sig och kallade på pappa och vägrade gå tillbaka själv hahaha!



Jag ni ser ju själv hur långt bort han är =)

Nu är det solsidan, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0