Reflektioner ur vardagen

Long time no see. Jag har tagit en liten paus p.g.a. MYCKET skolarbete, sjukdom och andra vardagliga påfrestningar. En tenta av tre är avklarad med betyg G i den ena delen och betyg VG i den andra delen. Känner mig nöjd med detta.

Kan ni ibland komma på er själv med att sitta och tänka jävligt sjuka tankar? Sånt som man fnissar åt men inte riktigt vill säga till någon annan. Jag pendlar ju varje dag med tåg. Jag sätter mig alltid i tysta kupén för det är liksom min stund på dagen då jag får koppla av lite. En småbarnsmammas vardagslyx liksom. Hur som helst, varje dag brukar det komma in tre unga, döva killar som hej vilt samtalar med sina händer.

Sjuk tanke nr 1: Varför sitter tre döva i tysta kupén??

Sjuk(are) tanke nr 2:
Jag undrar vad som händer om jag säger åt dem att man inte får prata i tysta kupén. Jo, så ding är jag.

Jaja, det var det om det!

God kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för rolig.

2011-04-18 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0